Кошик
721 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 835-45-09
+380 (67) 812-14-16
+380 (99) 505-38-48
ТОВ "К О Л Д Х О Л О Д"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Шановні покупці! Будь-який товар може бути замінений або повернутий (але не пізніше 14 днів після отримання посилки) у разі виявлення у ньому суттєвого недоліку (заводського браку), який робить подальше використання за призначенням цього товару неможливим. В обов'язковому порядку перевіряйте вміст посилки у відділенні пошти щодо дефектів товару. Навіть у разі, якщо посилка була попередньо вами оплачена. Забираючи посилку з відділення, ви погоджуєтесь з її повною комплектацією та відсутністю пошкоджень товару. Претензії щодо яскраво виражених дефектів після того, як посилка залишила відділення, не приймаються і повернення/обмін не допускається. У разі виникнення будь-яких питань, зв'яжіться, будь ласка, за номером +380 (95) 835-45-09 Який товар підлягає обміну, поверненню : 1. Товар, на який є чек Нової пошти 2. Товар в оригінальній упаковці зі збереженими бірками і ярликами, який не був в споживанні; 3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів. Щоб зробити обмін, повернення товару належної якості вам необхідно: Написати повідомлення в чат, в Viber, telegram, або зателефонувати, по цьому номеру +380 (95) 835-45-09 Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялось замовлення, причину повернення або обміну товару. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару і відправки покупцеві нового товару доставку сплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання і огляду товару, який повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, який повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обох сторон оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості; 1. Зателефонуйте нам і повідомите про намір повернути сплачений товар; 2. Повідомте № накладної посилки і № банківської картки для повернення коштів; 3.Повернення коштів проводиться впродовж трьох робочих після отримання товару. Повернення коштів проводиться на картку. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був не відповідної якості Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner